20210119

please dont care much

 яг үнэндээ, 

би өөрийнхөө амьдралыг дэлгэж бичсэнээрээ (түмэнд болон өөртөө дахин сануулснаараа, аль нь үнэн аль нь худал байсныг, 


цаашлаад алин дээр нь би алдаа* гаргаад, алин дээр нь би буруу шааж байснаа ойлгох хараа - харааны өргөн цонх, оюунд минь үнэний сиймхийг олж харах талбар.. гаргаж өгсөн юм надад, болон таануусд. 


(өөрийнхөө амьдралаас өөрийн худал үнэнийг тольдох зуураа, 

бусдын хаана худал хэлсэн хэзээ үнэн хэлсэн, үйлдсэн бүхнийг бас давхар надад мэдэгдчихсэнд.. миний ой ухаанд надаас хамааралгүй надад ойлгуулагдагдчихаад байгаад- тэдний өмнөөс ихэд эмээв, тэдний өмнөөс санаа зовов. {учир нь би угаас сэтгэл сайтай, сайныг санадаг хүн. Энэ бол нэг их асуудал болохгүй надад одоо.) 


бусдын амьдарлыг хүртэл мэдчихэж болж байгаадаа.. мэдэж чадчихаж байгаа энэ багаж болох бичихүйн чадвараа хөгжүүлсэндээ эхэндээ их санаа зовон, болохгүй зүйл хийж байгаа мэт санагддаг байлаа. (а.) 


бас эмээж, би энийг хийж болох бил үү хэмээх эргэлзээ яагаад төрдөг билээ гэх бас дахин давхар2 гайхширал. урган гарч ирсэн ём, сайн сайхан цэгцэрсэн амьдралаас минь. 


а. гэвч яг үнэндээ Монголд* энэ л яг жинхэнэ хэрэгтэй байгааг ойлголоо, хэсэг хугацааны мэлмий тунгаалтын явцын дараа. 


Жиш: 

Монголын Нийгмийг дандаа л ярихдаа Бугласан, өтсөн, илжирсэн, идээлсэн, идээ бээр гэж их ярьдаг гэнэт санаанд орохуйяа~ 


Нийгэмд хэрэвзээ "Хагалгааны Эмч" нар бдаг бол, ажлаа сайн хийгээгүй/хийдэггүй буюу Нийгмийн энэ идээ бээрийг би ингэж өөрийн үнэн бодит амьдралаас эш татан задлаж эхэлснээрээ.. үргэлжлүүлэхээр шийдсэний учир энэ. 

 

өөр үгээр бол, бодит өвчин/ амьдралаа нуун дарагдуулах нь аливаа хагалгаа хийх, засах, сэлбэх, сэргээн нөхөн сэргээлт хийх, 

оновчтой эмчилгээг яг өвчин тус газар нь, 

оносон эмчилгээг сонгоход саад болдог. хийх алив зүйтэй сайн боломж, нөхцлийг санаатайгаар идээлүүлдэг, буглуудаг нь монголчуудын өөрсдийх нь хүсэл ба "гэм биш зан" гэж хэрэггүй зүйлийг өмөөрөх үү?, 

зүгээр л self sabotage мөн. 


= хялбар арга, эдгээр хүмүүсийг Зомби болох тавьлантай нь зүгээр орхи. 

Өөрсдөө өтөөд дуусах нь дуусаг. 

Дуусахгүй нь угаасаа аргаа олчихно. 

{please, don't care much for the worthless people.}

.

No comments:

Post a Comment