20210121

 Би уг нь Шугам Зургийн хичээлдээ их дуртай, (ангийнхан дундаасаа л лав)

хамгийн нямбай, хичээнгүй хийдэг нь бсан, 

бас ч гэж өөрөөрөө бахархмаар өдрүүд байдаг бсан, санагдаж байна. 

(when i draw of this Шугам мм нийлүүлэх.. энэ үйл явцаас болоод.) 


гэтэл Би тооноос болоод, .. .. . 

ер нь би тооноос л болоод бүх хичээлдээ дээш гарч чаддаггүй бсан. гэвэл бүх хүн ойлгох буй за. 


Гэхдээ тоо гэвэл 1, 2, гурав гэх мэт тооны 'нэр' биш шүү.. 


Тоо нь 1рт мэдээж бүх хичээлийн суурь ШУ, 

а нөгөөтэйгүүр, 

энэ нь асар энгийн- бидний бүх оршин буй агаар мандалд агаар шиг хаа сайгүй битүү шигүү их байдаг болохоороо, 

complex minded monkeys-уудын хувьд энэ их ЭНГИЙН зүйлийг ойлгоход их хүнд байдаг нь үнэн бололтойдог о болоод явчихлаа. 

учир нь, одоогийн өнцгөөс харан бичихэд, ийм байна. 


Анх би математикийг яг л код эсвэл далд хэлбэрээр товчлон бичсэн, Зөвхөн Мат-ийн багш нар л хоорондоо ойоголцоход харэглэдэг ХЭЛ шиг юм байна гэж ойлгож хүлээу авдаг байж, 

үүнийгээ ийн Код гээд нэрлэж мэддэггүй, эргээд хартээ одоо ойлгох. 


Тйим болохоор би, тэр үед тодорхой заагийг мэдэрдэг байсан, 

яг л нэг bully, эсвэл хэсэг бүлэг хүмүүс амт мэдэхгүйгээрээ гадуурхагдах тийм мэдрэмж, (зүйрлэл шүү) 

тэдний хэлээр ойлголцож чадахгүй байгаагаа мэдрэх тийм зааг, 

хязгаар. 

яг далайн эрэг дээр ирээд сэлж чадахгүй байхьай өдил, 

эсвэл далайн Мermaid хэрнээ сэлүүрээрээ эрэг дээр алхаж чадахгүй байх мэдрэмж 🤣. 


Тэгээд би шийдсийм, 

заавал тоо чаддаг болно гэж. 

Өөртөө зорилго тавих шаардлага байгаагүй зшгээр л маш их хүссэн уёраас угаасаа зорилго маань угаас миний дотор тодорхой байсаар ирсэнд учир бсан ём. гэхийму дэ? 

Тэгээд л цахимаар (англиш хэл сурсныхаа дараа,) ангиш хэл дээр тоо эсвэл тооны ШУ-нтай холбоотой хичээл, лекц, бичлэг үздэг болсон тэгж л эхэлсэн ёом дээ. 

the end. 


#howilearntshit, 

#howdidimath,

bonus: 


аан, энийг өмнө нь дурьдаж байсан, өмнөх постууд дээрээ, миний бие. 

Хамгийн хачирхалтай experience, яг л шинэ нээлт шиг анх санадсан олдлого юу байсан гэхийм бол, 

зураг хэрхэн зурдаг ойлголт, мэдлэг, бас чадвар, авьяасаараа дамжуулж Мат-ын  шинжлэх ухааныг ойлгоход тухайн үеийн 'шинэхэн' бсан Интернет орчин (ялангуяа, нэг Gif их.. тус болсон. Тэр нь: Мэлмийд дэлбэрэлт болох шиг л урлаг+тоо гэсэн 2 зүйлийг нэгтгэн 1 гол 'зангилаа'  нь харуулсан энгийн нэг 3D дүрсний хөдөлдөг зураг байсан ёум.) 

.

No comments:

Post a Comment